Sommarlovet, I miss you *sadface*

Läser lite i min gamla blogg och drömmer mig tillbaka till sommarlovet.
Då tyckte jag att det hade varit ett ganska segt lov, men nu när jag tänker tillbaka på det så tycker jag att det var helt underbart.
Hela nätter av fanfiction-läsande och dagar som jag bara "slösade bort" utan dåligt samvete för att jag hade så sjukt mycket ledig tid. Det var roligt att cykla till stallet (men MY GOD vad det var jobbigt!) och mysa med världens finaste ponny, som var nöjd, tjock och glad i sin fina sommarhage. Lyssna på Spotify och spela Mando Marbles i timmar.
Hela sommarlovet var bara så allmänt nice.

Förut räknade jag ner dagarna till sommarloven och alla smålov, men jag gör inte det längre. Det känns så konstigt att jag snart slutar på Ekhammar. Dels tycker jag att det kommer att bli tråkigt att sluta, för det finns så mycket jag verkligen kommer att sakna. Men dels vill jag faktiskt bara ha 9:an bakom mig. 9:an är inte rolig.
I början av höstterminen var jag supermotiverad och tyckte att det skulle bli roligt att gå i 9:an- men ju längre terminen gick desto tröttare blev jag. Det var så. Jävla. Mycket. Prov där ett tag. Mot slutet var det lite gå-in-i-väggen-varning. Jag skojar inte ens.
Jag hoppas verkligen att jag gör bra ifrån mig under vårterminen. Jag är så rädd att sänka mig. Uschusch.
Men nu ska jag inte tänka på sådant, vadfan.
-
God natt, mes copains.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0