P3 Guld

Såg ni på P3 Guld? Det gjorde jag! Det var lite Rockbjörnen II- en besvikelse, med andra ord. Men Guldgalan var faktiskt bättre. Diss på Kitty. Jag tycker att hon är en dålig programledare. Jag blev helt stressad när hon skulle prata. Dessutom ska ju galan vara om banden och artisterna, och programledaren borde inte få ta så stor plats.
Jag tycker att galan kändes oseriös. Det är ju musik det handlar om, så det är klart att det ska vara roligt men det behöver ju inte bli flamsigt för det. Vissa saker var så pinsamma att det var smärtsamt.
-
Höjdpunkterna var underbara Håkan Hellström som var underbar, Howlin' Pelle som var asgrym (och sade att The Hives ska släppa en ny skiva- HAPPYFACE! :'D) och Victor Norén som satt i bakgrunden och såg löjligt snygg ut. Jag satt bara och kollade på honom när han var i bild. Älskar att han såg så uttråkad ut, haha.
Skrev ner några band som jag ska kolla upp, tänkte roa mig med det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0