"Mobilen, retard"

Av någon anledning hamnar alltid alla reterads runt mig och mina kompisar när vi ska se på bio. Vissa människor har verkligen problem. Hur svårt ska det vara att sitta still och hålla tyst en stund?
Jag hatar fjortisar som tycker att de är så jävla coola för att de har fötterna på ryggstödet, och självklart måste de prata och skratta högt genom hela filmen. Håll. Käften. Bitte.
Och de som har så grava koncentrationssvårigheter att de inte hänger med i handlingen. Och så måste de fråga sin kompis bredvid, vad det är filmen egentligen handlar om. Damnit, har du blundat dig igenom filmen?
Och de som inte stänger av sina mobiler. MY GOD HUR SVÅRT SKA DET VARA?! "Ljudlöst" is all imma say.

Ooooch slutligen det som är typ värst, för man kan inte säga till och det pågår hela filmen.
De som tar med sig alldeles för små barn till en film. Varför? Varför gör ni det? Se Shrek och Toystory, men ta inte med ett litetlitet barn till filmer den inte kommer att hänga med i. När jag får barn nära mig på en bio så vill jag bara skrika NOOOOO, WHYYYYY?! Det är väl tur att jag kan kontrollera mig själv.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hatar såna :p

Ska du inte skriva nåt om filmen? :}

2011-01-10 @ 15:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0