2010-lista

Tänkte skriva i denna lilla lista för nöjes skull, eller något. Jag kommer att skriva om 2010 sedan... det hände rätt mycket det året, ändå.

Jag kommer förresten aldrig någonsin vänja mig vid att det är 2011.




Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gått på konserter, jag har pratat med Håkan Hellström (jag dog), jag har fått FUCKING MVG på NOprov och jag har pluggat tills jag har lagt mig ner och gråtit av trötthet. Bland annat. 

Har du några nyårslöften?
Jag ska göra en frickin lista.

Vilka länder besökte du?
Hälsingland. 

Vad var din största framgång 2010?
Jag höjde mina betyg i SO, NO, franska, engelska, slöjd och hemkunskap. Höjde mina poäng från 215 till 270. Hell yeah. 

Största misstaget? 
Hm-hm-hm Jag vet faktiskt inte...


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Både ledsnare och gladare. Om man nu kan skriva så. Jag var så glad iochmed konserterna och allt annat skoj som hände... Men jag var så otroligt stressad över skolan. Jag hade bara världens jäkla ångest. Och efter lovet kommer jag att få det igen- för då är det slutbetyget som ligger framför mig.


Vad önskar du att du gjort mer?
Jag... vet inte. Jag ska försöka att inte panika så mycket det här året, bara.

Vad spenderade du mest pengar på?
Skivor i fink, tehe :3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa! Mina asbraiga kompisar, och musiken och konserterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0