Retarderat inlägg.

Försökte hitta Himlen Är Oskyldigt Blå någonstans på itnernetet (har kommit in i en ny Bill Skarsgård-period, hehe) men det finns inte. Det är fler än jag som har sökt men ej funnit, ty det finns länkar på Youtube med både Himlen Är Oskyldigt Blå "part 1" och "del 1". Jag får väl införskaffa mig den på DVD så fort den kommit ut. Eller se den på bio? Går den ens? Änns? ENNS? Nej inte "enns". Jag har problem med det där. "Ens" tror jag att det heter. Oops, sidetracked.
Men jag kan liksom inte se den för jag är PANK! Det finns ingen para i min pengaburk! Inte ett enda mynt i min bössa! Pengagrisens arma mage grufflar och grummlar- lika tom som Hitlers hjärta! Lapparna har flugit sin kos, mynten är SPÅRLÖST FÖRSVUNNA!
-
Det ska tydligen vara värsta sexscenen i början, förresten. PENISCHOCK! Hahaha.
-
Näe, jag är trött. Däreav detta retarderade inlägg. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0