Sugar - I Hetaste Laget

Såg på teater igår, tillsammans med morfar, mormor och massa andra människor, som jag egentligen inte är släkt med. Hehe.
Vi såg på Sugar - I Hetaste Laget. Henrik Dorsin utklädd till kvinna= WIN! (Oves hemliga liv typ, haha!)
-
Det var duktiga dansare, akrobaterna var helt galna, skådespelarna var superbra och alla sjöng väldigt bra (blev förvånad över hur bra Henrik sjöng). Allt var bra! Thumbs up för alla perversa skämt också, sånt gillar jag, haha.

Vi åt på en jättemysig italiensk reasturant efteråt. Jag är van vid McDonalds och kände mig helt lost när jag skulle beställa, haha. Beställde värsta köttgrejen, my god. Jag höll på att avlida för att jag var så mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0