Sadface

Jag har en dåligt nyhet idag, mes copains.
-
Idag berättade vår idotsslärare- världens bästa lärare- att han bara ska jobba fram till sportlovet, och sedan blir han pappaledig ;__________; Och vi kommer aldrig att ha honom som lärare igen efter det! Någonsin! För vi slutar ju :(
Det gjorde mig så ledsen. Han är verkligen världens bästa lärare- så GRYM!
-
Jag vill inte ha en ny idrottslärare! Det är sista terminen i 9:an, och jag orkar inte med en ny som inte känner vår klass och som inte kommer att få någon respekt ALLS. Lektionerna kommer att bli kaos. Det är bara tack vare Erik som det går så bra som det går. MEN ÅH! Hon kommer ju inte att ha koll överhuvudtaget och allt kommer att bli skitjobbigt. Faaaan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0