Näe.

Salut!
Nu kommer ett klassiskt min dag-inlägg.
-
Onsdagar är den längsta skoldagen, och den sista lektionen är slöjd. Det finns liksom ingen luft i slöjdsalen- utan man andas in damm och spån. Men det går ändå! Nae, men jag tycker att slöjd är roligt, faktiskt. Inte syslöjd. Bajs på syslöjd. Men träslöjd!
Iiiiallafall. Det var en rätt trevlig dag. Eller, den var relans bra faktiskt. Gympalektionen (som hölls av Natta & Jossan) var jätterolig (badminton FTW!), och det var värsta diskussionen på NOn om Big Bang. Jag höll med P-A (läraren) så jag tyckte mest att det var irriterande, haha, men argumentationer är alltid lite roliga.
-
Kollade på första Skinsavsnittet från den nya säsongen och åt mellis när jag kom hem. Det var typ plågsamt att titta på, jag ville bara att skiten skulle ta slut. Vilket jag aldrigaldrigaldrig tänkt av ett Skinsavsnitt förut. Jag fick typ en livskris när jag hade kollat klart på säsong 2, jag visste inte vad jag skulle göra med mitt liv längre. Det fanns ingenting att göra förutom att lägga sig och gråta typ.
Men säsong 5... vilken... vilken SKIT!
Det är inte dåligt för att vara Skins- det är panikdåligt för att vara en TVserie överhuvudtaget. Det är lika pissigt som jag anande från de korta klippen jag sett.
Skådespelarna är riktiga stolpskott, det är retarderade karaktärer (ärligt talat, vad är huvudpersonens vad-hon-nu-heter PROBLEM?!!), repliker som inte är ett dugg trovärdiga och bara dum handling. Vadfan.
-
USCH. Näe. Fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0