Jah.

Jag ska snart sätta mig med franska (prov imorgon), men vill dra ut på det lite mer. Jag skrev prov idag också. NO. Det... alltså... näe.
Men jag fick MVG- på en del av SV NP, I'm sehr sehr happy with that! Oooockså fick jag VG (som var det högsta betyget eftersom det var ett läxförhör och det liksom inte fanns MVG-frågor) på genetik-förhöret som vid hade för driljoner år sedan men som P-A var asseg med att rätta.
-
Buhu. Det var sista dagen med Eric idag. Vår idrottslärare. En av de bästa lärarna någonsin, verkligen. Jag blev supersadface och kan eventuellt ha fällt en tår eller två...
Jag vill inte ha en nya idottslärare >:| Pooooo.
-
Gah, JÄÄÄÄVLA Spotifyreklam. HAAAT. De måste ju inte vara tio fucking minuter långa och dessutom dåliga. DRYGT.
-
Nääe. Nu ska jag plugga franska. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0