Första kropps-relaterade inlägget jag skrivit någonsin?

Jag har VÄXT! Woop! Jag är typ 1.74 cm lång nu, men jag ska mäta mig (nu höll jag på att srkiva väga mig? Jag säger fel hela tiden) hus sjuksköterskan för att se EXAKT hur lång jag är.
Satsar på 1.75 >:)
Däremot har jag gått upp i vikt, I must confess. Det är för att jag äter godis HELA TIDEN. Det är inte bra! Jag måste sluta med det- NU! Jag bestämmer det nu, faktiskt. Inget mer godis på vardagarna. Jag kör det som en utmaning mot mig själv; jag ska inte äta NÅGOT slags godis (inklusive kakor och läsk) förrän på fredag. På helgerna får man äta godis :3
Nu ska jag duscha, för jag var duktig och tränade. Proudface! Dock bara 20 minuter, och jag var helt seg. Jag skyller på träningsvärken från gympan (alltså... fortfarande O.O) och ridningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha för att vara petig skrev du om fötterna :) (a)

Haha men det är nice, nu vet jag hur lång Johnny Depp är på ett ungefär haha!

2011-02-14 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0