Argumentera

Vi argumenterade på NOn idag!
Vi pratade om att klona djur, trixa med barns gener (så att de kan memorera saker en timme efter att ha tagit något jäkla piller) och... um... jag minns inte. Scheissegal! Jag var jättenervös, för jag är blyg och hatar att prata inför klassen, men jag argumenterade mycket. Jag är faktiskt stolt över mig själv (a)
-
Det var nog bra träning inför SOtalet också. Det är ju inte så jättehemskt att redovisa och tala egentligen. Särskilt som att man vet att alla andra är lika nervösa. Jag ska typ låtsas att jag inte är nervös, och försöka prata lugnt. Chilla lite, helt enkelt, haha. Och bara hoppas att mina händer inte kommer att skaka överdrivet mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0