Vi är förlorare, vi två

Vi hade salskrivning idag. Vi satt i tre timmar och skrev en uppsats. De mer ADHD-iga i klassen blev lite rastlösa, jag fick ont i nacken för att jag stirrade ner i papprena tre timmar i sträck.

På fredag har vi orienteringsdag, har jag för mig. Vi ska till någon skog. Det blir nog bra.

Imorgon ska jag till staden för Håkan ska ha skivsignering på Bengans (som jag nämnt några gånger, hehe). Yeeeay! Jag kommer typ bara få fram ett pip när jag ska säga tack. Jag är liksom blyg i vanliga fall, med vanliga människor. Och imorgon ska jag träffa Håkan Hellström. Galet!

Jag tycker om den här låten, gör ni det? :3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha jag är ett ADHDbarn XD

2010-10-13 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0