SYV

http://www.youtube.com/watch?v=tfh9d2wIWR0

Haha, aah, Skins ♥
Ough, klippet påminnde mig om att jag ska på ett möte med SYV imorgon. Vår SYV har lika stor koll som Josie, men tyvärr inget av hennes charm. Alla möten och grejer som SYVen har haft har bara varit slöseri med tid.
Förra gången gick hon igenom alla linjer (bara lite långtråkigt...) och när hon äntligen kom till Naturvetenskap sa hon typ "jaa, det här är jättesvårt" och gick vidare. Tack för informationen, det kommer verkligen hjälpa mig att välja gymnasium.

Det finns tre andra SYVar att ha samtalet med, men jag lovar att jag inte kommer att få någon av dem. Och de har säkert inte heller någon koll.

Oooch nu ska jag sluta vara negativ. Det blir säkert jättebra.

...

Host.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0