BILDBOMB!!

Kollade igenom min bilddagbok, tänkte lägga upp lite gamla bilder! Börjar med de äldsta x3 (De bilder jag inte skrivit vem som fotat har antingen jag fotat, eller så vet jag inte vem som fotat.)

Liten och blond, haha. Hetare kläder får man leta efter.


Joanna, jag och Moritz, min första sköthäst. Så små vi var!


Jag på Ulv! Jag hade världens fulaste ridhjälm på mig. Det var en lånehjäm från ridskolan, och jag använde den typ just för att den var så extremt ful. Jag var ett konstigt barn.


Wroom! Under hösten (tror jag) 2007 började vi vara i Lennartsnäs. I hagen i bakgrunden stod ingen mindre än Mitzy ;D


Mitzy! :D


Mitzybus xD



Den 16:e december 2007 provred jag Mitzy :) Jag har alltså ridit Mitzy i snart tre år :D ♥
På bilden hade jag varit medryttare i en månad!


Det här måste varit 2008, tror jag. Jag och Angelica roade oss i Hällkana efter betessläppet x3 (Angelica som har fotat.)



Oh, egobild! HATAR örhänget.


Oh yeah! Det är väl tur att Mitzy är snäll. Skulle inte ha gjort sådär nu x) (Angelica som har fotat.)



Wieh :) Jag tyckte att det var roligt att hoppa förut, hatar det nu.  
(Angelica som har fotat.)


Från hästryggen! Angelica ledde mig xD


KORT HÅR! Jag börjar bli lite förvirrad om hur gamla bilderna är nu, hehe xD Oh, jag gillar min hårfärg. Jag vill klippa miiig och färga mitt hår.


ÄNNU KORTARE HÅR! Jäkla troll xD


Den här tog jag bara för att visa att jag kunde sätta upp håret i toffs xD


Snygg toffs xD (Angelica som har fotat.)


Ayeah!


Vi hyrde häst och vagn förrförra sommaren. Kommer aldrig ett göra det igen, säger jag bara o.O
Det var fan läskigt att sitta barbacka på Herkules (som var ENORM), utan hjälm eller träns eller någonting. Bara grimma och grimskaft, som PAPPA höll i. YES. Jag kände mig... liten.


Jag och Mitzyyy :D (Angelica som har fotat.)


Oooch sista bilden!









Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

härlia bilder! =)

2010-10-28 @ 18:35:19
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0