Min dag i bilder, typ

Tog med kameran till skolan idag, så här kommer en bildbomb!


Haha, Lindaaa. Här står Linda, Jossan och Natta och... pysslar. Det var efter gympalektionen.


Här har vi mig, som står och ser ut som en våldtäktsman.


Jossan står och ser söt ut :)


Haha :D ♥


Det var tacos till lunch! Det var galet gott. De två tallrikarna som står närmast är mina. Jag har inte varit så äckelmätt som jag var idag på länge. Det var najs. Ser ni kryddan där till vänster? Det är Chili Explosion. Åh, älskade Chili Explosion. Det äter jag till allt.


Linda, jag och Angelica :D Titta på Angelicas fina hååår!


YO!


Jag, Joanna och Linda! :D


Haha xD


Haha, söta xD


Haha xD Det kanske inte är typ tillåtet att lägga upp en bild på en målning som någon annan gjort, men ÄSCH.
Jag är den som blir trampad på, Joanna är den som vinkar, Angelica är den som dinglar uppoch ner (visst var det så? xD) och Linda är den som löper. Myran är Per-Arne, haha. xD Älskar munken i himlen.


Titta vad Joanna är söt! :D (Synd att bilden blev suddig :/)


Kön till signeringen var galen. Freckin milslång! Det var så sjukt många bakom oss. Jag kände igen en tjej från bilddagboken, det kändes lite som att se en kändis. Alltså, alla Håkans fans är så coola. Så snygga kläder och hår. ALLA verkligen! Och det var så söta killar där, haha!


Min signerade skiva! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Neha

ja, visst är det sjukt:O

2010-10-14 @ 21:42:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2010-10-14 @ 21:54:02
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha hur fasen lyckas man med det? ett glas juice? .;P

2010-10-14 @ 22:00:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0