Tisdag

Jag ska laga lite mat och sedan ska jag plugga NO och SO. Jag vill inte plugga, jag vill... göra någonting annat. Vad som helst, men inte plugga. Men jag måste. Oooch det är ju bara en vecka kvar, och sedan är det LOV. Jag fick VG och MVG- på de två senaste SOproven förresten. Fuck yeah.

Nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag. Jag är ju förkyld, och jag vaknade tre fucking gånger i natt av att jag var så sjukt torr i halsen. Det gör liksom inte ont, jag är bara så torr i halsen att jag får kväljningar. TRE gånger!
Först kvart över 12, sedan 4 och sen typ halv 6. STÖRIGT. Och så vaknade jag av att jag typ höll på att kvävas en gång också, haha. Tredje gången jag vaknade av halsen tog jag en halstablett men somnade med den i munnen. Jättesmart, haha.

Jajaja. Nu mår jag bra, jag är bara trött.

Lagar en av mina favoriträtter förresten (tssk, "rätt"). Falafel med ris. Det, korv med bröd och lax är mina favoriträtter :3 VILKA ÄR DINA FAVORITRÄTTER?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0