Stupid småämnen

Nu ska jag duscha, sen ska jag plugga SO. Prov imorgon.
Vet ni vad jag stör mig på? När lärarna i småämnena ger en läxa. Dels för att jag tycker att småämnena ska veta sin plats, men också för att lärarna i de ämnena (bild och slöjd t.ex.) inte verkar förstå att vi faktiskt har andra ämnen också. Som SO, matte och NO, som de flesta priorterar framför typ bild. De ger läxorna eller proven och säger att det är viktigt att vi börjar plugga direkt. Men jag kan inte börja plugga direkt, för jag måste plugga på SO.
Haha, jag vet inte. Jaja. Nu ska jag duscha. Bai!

Bjuder på en egobild. Varsågod!


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Usch, plugga....din stackare. Det saknar jag inte!

2010-10-13 @ 22:22:12
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Lycka til med pluggandet :)

2010-10-14 @ 14:55:09
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0