Ridning :3

Det vad ridlektion idag! Jag typ... kom på hur roligt det är att rida. Det är helt underbart när det går bra!
Vad coolt det är med ridning egentligen (ni bara HÄSTNÖRD och jag bara mjo). Jag menar, vi sitter på stora freckin' enorma djur och kan kontrollera dem och få dem att göra som vi vill (för det mesta, haha).

Jag fick fina Casper Fire! Casper och Cabomba är mina favoriter på ridskolan ♥ Det gick bra, men tyvärr var det inte en så jätterolig lektion. Vi stannade kvar en stund och pratade med Agneta i ridhuset om lektionen vi kommer att ha med klassen, och jag tror att det kommer att bli jättebra!


Världens finaste Mitzy :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tyckte lektionen var kul även fast Killen är värsta piggelin haha :D

Älskar att galoppera på bågen!

2010-10-31 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0