Plugg

Igår var jag ledig, så jädra najs. Jag städade och pluggade. Lediga dagen well spent.

...


Vi fick tillbaka matte- och NO proven idag. I min förra blogg skrev jag ett panikigt inlägg om NO provet, eftersom att jag hade kommit på att jag hade failat totalt på en av frågorna. Man bara men gud vad bra att du kommer på det i tid. Scheisse. Meeen det gick bra ändå. Jättebra faktiskt. Jag fick MVG! Yeay!
Och så fick jag VG på matteprovet, jag är jättenöjd med det. Trodde att det skulle gå åt helvete, men det gick bra. Skönt.

Usch, man får ju ingen tid att hämta sig lite efter proven. Jag måste plugga på SO:n och franska idag. Vi har två SOprov nästa vecka och franskaprov imorgon. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0