Not much going on

Det blev inte så mycket bloggande idag, men det har ju inte hänt så mycket. Fick sovmorgon imorse (håltimme från franskan), nice! Kom hem, åt och kollade på TV, pluggade SO, tränade, pluggade SO, satte mig vid datorn. That is pretty much it.

Haha, juste. Vi hade samarbetsövningar på gympan idag. Man bara typ noooo varje gång Erik säger att vi ska ha det. Det är alltid så jobbiga övningar, typ rulla på varandra (jag skojar inte) och hoppa upp på varandras ryggar. Man bara eh, näe. Men idag var det inte de övningarna åtminstone. Vi körde att hela klassen skulle få plats på en plint + pall. Haha, my god. Trångt som fasen. Stod vid Angelica, Jossan och Natta så jag behövde inte klamra mig fast i någon jag inte känner så bra iallafall ;) Förlåt Jossans nacke, som jag höll mig fast i.


Lyssnar på Kids medan jag skriver, ni kan ju lyssna på den medan ni läser, tänkte jag. Hehe.
Jag trodde att det här var den officiella videon, men det är det tydligen inte. Cool är den iallafall! Och låten är grym.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var det också, hehe! :) vad åt du idag då? :)

2010-10-11 @ 22:23:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: kajsa

kan vara en av det bästa låtarna! sjukt uppiggande!

2010-10-11 @ 22:41:17
URL: http://kajsaliebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0