Modell?

Jag gick på en audition för att bli modell hos Mikas för några veckor sedan (de kom fram till mig när jag var i stan och sa att jag kunde kontakta dem om jag var intresserad, om de inte hade gjort det så skulle jag aldrig åkt på någon audition). Alltså; för några veckor sedan. De har inte ringt, alltså blev det ingenting. Jag tror (rent hypotetiskt) att det är för att mina tänder är för fula, jag väger lite för mycket för att vara modell och jag är lite för blyg.
Men det går att fixa. Jag tänker försöka igen. Inte snart, men om ett år eller två. För jag vill bli modell. På riktigt.

(Det låter som att jag tar ganska lätt på det här, men det gör jag inte. Jag var jättenervös- och sedan ledsen- över det här. Men att vara deppig över någonting hjälper ju faktiskt inte. Om jag försöker ha en positiv inställning så kanske jag kan förverkliga min dröm, i stället för att gå runt och vara ledsen.)

(Jag skriver som en tant ibland, har ni märkt det? Haha.)


Hej jag heter Linnéa och jag vill bli modell.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kämpa på bara, you're pretty.

Gå på go-see's och följ ANTM för inspiration!

hug

2010-10-25 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0