Jag saknar sommarlovet lite grann

Jag älskar fanfictions. Jag älskar att alla fans är lika galna, och att fanns alltid parar ihop människor i band, haha! Hatar att jag inte hittat Mando-fanfictions på svensa eller engelska. Det är ju seriöst helt efterblivet att det inte finns. Hittat tyska Mando-fanfictions dock. Håller på att läsa en nu, den är faktiskt spännande, haha! Översätter den i Google Translator. Ibland blir det några normala meningar, ibland blir det helt oförståeligt.

Kommer ihåg i sommras, när jag spenderade hela nätter med att läsa TH-fanfictions. Jag satt verkligen i timmar varenda dag och natt och läste. Tänk att jag kunde slösa bort så mycket tid, vad underbart egentligen. Those were the days!

Snart är det lov, och det ska bli så himla skönt. Jag ska läsa massor av fanfictions då. Vi har ett NO-prov och en franskaläxa nästa vecka. Suck. Ska bli skönt med en paus från pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0