Gör det bättre själv då.

Jag har ingenting att göra förutom att plugga, så jag satt och läste lite på Aftonbladets hemsida.
Läste recensionen på Kents senaste skiva och så var det någon som kommenterat så här;

Kent är Sveriges bästa band och den här plattan kommer jag garanterat köpa. Ni som rackar ner på dem kan ju skapa lite egen musik så får vi se hur duktiga ni är.Förmodligen kan ni inte spela en enda ton rätt och det är också därför ni tycker det är mer värt att vara negativ till musik ni inte har intelligens nog att begripa. Inte Kents fel.

Jag hatar när människor säger så. Det är typ som hon Anna i Idol, ni vet? Hon som låter helst stört. Inte Begendahl, utan tjejen med rosa hår. Ni fattar. Iallafall, hon hade ju samma inställning; "gör det bättre själv då".

Ska jag, som inte har någon skådespelartalang överhuvudtaget, inte få kritisera en skådespelare? VAH? Man ska väl inte behöva vara värsta proffset på något för att få ha åsikter.

Äh. Jag bara skjuter upp att skriva rent talet till svenskan. Ska göra det nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0