Come out, come out wherever you are

Jag fick Cabomba! Det gick bra. Jag tycker att Cabomba är finast i ridskolan. Störst, bäst och vackrast. Nästa gång är det hoppning... usch.

Kom hem från Malin nyss. Kollade lite på dansfeber (heter det väl)? Nassim och Morgan ägde ju. Men sen slog vi över till 6:an och kollade på Hide & Seek. Jag vet inte om jag har blivit lite avtrubbad eller något, men jag tyckte inte att den var så läskig... Men den var bra ändå! Jag gillar Dakota Fanning. Hon var verkligen exemplarisk som creepy liten skräckfilms-flicka. Liten och smal, med mörkt, stripigt hår och enorma blå ögon. Duktig skådis är hon också. Thumbs up för Dakota Fanning!

Sen slötittade jag på Paradise Hotel för första (och nog sista) gången. Jag undrar hur högt IQ människorna i det programmet har.

Creepy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0