BD ♥

Min dag blev bättre mot kvällen. Åkte till stallet och tog hand om och red världens finaste Mitzy. Hon är som en stor nallebjörn nu när hon fått vinterpäls, sötnosen ♥

Läste nyss klart en blogg. Min favoritblogg någonsin. Att vara Henrik Beggrens pappa, har ni läst den? Jag förstod ingenting när jag först hittade den, men den är ju hur charmig som helst. Konstig, men söt.

Nu sitter jag och vet inte vad jag ska hitta på härnäst. Lyssnar på Broder Daniel. Har en franskaläxa att göra, men jag orkar inte sätta mig med den nu. Tar den sen.


Henrik var bara 15 år när den här låten spelades in! :D

Kommentarer
Postat av: AMPELOS

yeahh

2010-10-17 @ 21:57:32
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0