Viel zu viel Liebe an der Musik

Jag blev glad helt plötsligt. Jag är medlem på det nya TH-forumet; Tokio Hotel Skandinavien, och GISSA vad jag heter där? Jumbie! Det är fan RESPEKT att heta Jumbie på TH-forum. Om jag är ledsen så kan jag bara tänka på mitt ägiga användarnamn och så känns livet lite lättare.
Och så är det en tjej där (som heter Popcorn- nästa lika respekt som Jumbie) som öppnade tre trådar i Musik-kategorin; Broder Daniel, Håkan Hellström och Green Day. I was like YEAY! Jag gillar dig du! Och jag vet inte, det gjorde mig bara glad, att hon har lika bra musiksmak som jag (hehe).

Och nu dricker jag te och lyssnar på Broder Daniel och det gör mig ännu gladare. Alltså, ibland är damplåtar underbara. Typ Cadillac. ♥

Titta så söt Henrik ääär! (Han ser galen ut på ett POSITIVT sätt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0