Skola

Hehe, hej. Jag var lite trött igår.
Första dagen efter lovet gick bara bra. Höll mitt boktal på svenskan (jag pratade om Ringaren i Notre Dame). Skönt att ha det avklarat!

Jag har utvecklingstal på torsdag. Jag kommer ihåg när jag gick på lågstadiet och hade världens panik över utvecklingssamtalen, haha. Jag var typ mer stressad över proven då också, tsk...
Men det ska bli bra att ha ett utvecklingssamtal för jag måste prata med Lena om mina betyg i franska.
Vi ligger på 8:ornas nivå... Men det är ju inte vårt fel. Det är ju lärarnas jobb att se till att vi är på den nivån vi ska vara på. Det enda vi elever kan göra är ju att plugga till prov och läxförhör och jobba på lektionerna, vilket jag har gjort. Jag har riktigt bra resultat på prov och läxförhör, och jag ska FAN inte ha G bara för att lärarna inte gjort sitt fucking jobb. Jag får panik på det här, ÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0