Hurricanes and suns

Sitter och lyssnar på den nya TH-låten. Jag var mucho nyfiken på den.
Jag vet inte vad jag ska skriva om den. Jag kan förklara så här i stället:
Lyssnar på låten för alla första gången. Låten tar slut.
"...hm." Playar igen. Låten tar slut. "..." Playar igen. "..." Låten tar slut, så jag playar igen. Låten tar slut EN GÅNG TILL (shit) så jag playar ÄNNU en gång. Och så fortsätter det.
Jag vill egentligen inte var ett sådant där fan, men jag önskar faktiskt att de kunde göra låtar mer i stil med Zimmer 483 och Scream. Da na na na ich liebe es.
Men det är klart att de ska få experimentera och prova nya stilar och sådant. Men liiite mer åt Zimmer 483-hållet än Humanoid-hållet, bitte? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0