Harry Potter and the Deathly Hallows

Jag såg Harry Potter and the Deathly Hallows i onsdags!
Jag är en riktig Harry Potter-nörd. Jag har läst alla böckerna (dah) flera gånger, och Harry Potter har liksom varit i mitt liv sedan jag var liten. Jag älskar Harry Potter! o.o ♥
Jag gick med Angelica, Linda och Joanna, som också älskar Harry Potter! :D
Jättemånga på bion var utklädda, det ska jag lugnt vara på premiären av del två.
I alla fall! Filmen var riktigt grym! Jag tycker inte om de andra HP-filmerna men i och med 6an blev det bara bättre och bättre. 6an var också jättebra- men den var mer rolig och när det blev allvarliga scener blev det inte lika bra. 7an var bara helt asbra. Alla skådespelarna var riktigt duktiga, den är bra filmad, bra gjord och bra på allt en film kan vara bra på. Jag grät floder, så de lyckades verkligen med de dramatiska scenerna, haha.
Den här får fem... stjärnor av mig. Jag har ingenting att bitcha över, de hade inte kunnat göra filmen bättre.
Jag tycker att alla ska gå och se den!
Bara trailern är episk, tänk hur asbra filmen var!
Hur ska jag kunna vänta till den sista delen?! Ååaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0