Det är kört.

Jag fick G+ på matteprovet. Jag är så besviken på mig själv.

Jag hatar världen lite idag. Jag hatar att gå i 9an. Det är fan inte roligt just nu. Jag har sjuk prestationsångest och bara ångest över livet i allmänhet.
Snart är första terminen i 9an klar. Snart kommer vi att få våra betyg som vi ska söka in på. Det. Är. KÖRT.
Och sedan är det bara en termin kvar på Ekhammar. Sedan ska jag gå på GYMNASIET. Hur kunde åren gå så fort? Det är helt sinnessjukt att jag går mitt fjärde år i Ekhammar.
Jag har aldrig bett om att få växa upp och göra beslut som kommer att bestämma min jävla framtid. Jag trivdes i min trygga bubbla, jag skulle mer än gärna stannat där. Det känns som att jag tvingas växa upp, tvingas ut ur min trygga bubbla. Jag vill inte.
Jag vill inte separeras från mina vänner. Angelica och Linda har jag känt sedan vi var små, små barn. Jag kommer att sakna att inte vara med dem varje dag i skolan. Jättemycket :'(
Skönt att jag och Joanna ska gå naturvetenskap tillsammans. Men hur ska jag klara av naturvetenskap om jag får G fucking + på matteprovet?

Jag hatar mitt liv lite. Det är prov och läxor hela jävla tiden, jag har sjuk prestationsångest, har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv och... allt bara suger.
Dö, världen. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0