Alla älskar listor


Vad heter du: Linnéa
Ålder: 15
Vad gör du: Fyller i den här listan
Vad längtar du till: Jag längtar till Håkan Hellström-konserten!
Vad händer i helgen: Inte mycket 
Vad har du på dig: Mysbyxor och en hoodie x3
Favoritöl: Va? Nej!
Vad blir du glad av: Näe, jag vet inte, mycket!
Vad blir du ledsen av: Men störiga frågor
Vad ska du göra idag: INATT. Ska jag sova. Heh. 
Favoritsnabbmatställe: McDonalds ♥
Vilken låt lyssnar du på nu: The Beatles- Yesterday
Vad dansar du till: SHINee, haha xD
Bästa Hang-outet: Trappan. Hahaha, nej, skojade.
Nått någon inte vet om dig: Det finns typ inget ingen vet om mig, haha
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Näe


HUR

Svarar du i telefonen: Hallå
Tycker du om gul-bil-leken: Javisst. Men ingen håller sig ju till reglerna. Haha.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Har liksom ingen plånbok
Mycket är klockan: 00:01 (noooo, nästan 00:00)
Hur många kontakter har du på msn: Det har jag ingen aning om du
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus :3

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Ooooorkar inte kolla upp
Pratar du med på msn just nu? Ingen vill prata med mig. Hehe. Näe. Jag är inte online.
Ringde dig senast? Kleine bruder
Pussade dig senast? Joanna, haha
Vill du kasta en sten i huvudet på? Bill Kaulitz. Nej, skojade. Haha, lame. Jag är trött.
Sov du med senast? Ojjjjj. Senast jag sov tillsammans med någon var i somras, med Malin x3
Festade du med senast? Haha, festa. Nein du. I don't fest.
Vem fick du senast sms av? Typ Halebop, haha

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja. Jag ramlade och typ dog. Nej men seriöst, jag röntgade knät och hoppade runt på kryckor i hundra år. True story.
Gråtit en hel natt: En HEL natt? Nejsch.
Druckit så du spytt: Hahaha, nej. Hahaha, jaha. DRUCKIT. Jag tänkte typ druckit så mycket vatten att jag spytt, haha. Nej xD
Åkt vattenskidor: Nej :O
Åkt rullstol: På sjukhuset när jag var där för att röntga knät, haha
Gjort en bakåtkullerbytta: Jag ÄGER på bakåtkullerbyttor
Köpt lösgodis för över 50 kr: Det kan hända
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Haha, nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0