Nobody said it was easy

Vi hade håltimme från franskan och ingen hemkunskap (vi blev kompenserade för... någonting. För att vi skrev prov när vi skulle fått gå hem, kanske, minns inte riktigt, hehe) så jag och Angelica slutade typ halv 12! NAJS JA!
Vet ni. Jag ska koka te och kolla på TV.
Sedan ska jag plugga lite NO. Och sedan ska jag till stallet och pussa på världens finaste ponny, wiiieh :D
Ikväll ska jag till Angelica! Vi och Joanna & Linda ska kolla på film och ÄTA. The Notebook, Solsidan och chokladrutor, bullar och godis... PERFEKT. Behöver det efter den här veckan som inte kändes bra alls.

Coldplay ftw när livet suger

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-03 @ 15:06:19
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0