Jag försöker att inte tänka på skolan hela tiden men det går inte så bra

Hallo!
JÄVLARR vad kallt det var igår! Särskilt i stallet (som ligger mitt ute i ingenstans typ), och i ridhuset blir det ÄNNU kallare. Jag höll på att avlida. Mitzy var inte på myshumör men jag pussade på henne ändå, hehe :3

Jag har räknat ihop mina poäng- 270! I am well happy! (Men jag ska försöka jobba upp några ämnen nästa termin, och typ be till gud eller whatever att jag får behålla mitt MVG i SO och mitt VG i matte.)
Intagningsgränsen på Franska Skolan (samhällsvetenskap) är 245... :3 (Och medianen är 275!)
Så, um yeay! Jag hoppashoppashoppas att jag kommer in där. Om jag inte kommer in där kommer jag att bli så sjukt besviken. Jag måste ha ett safetynet-gymnasium. Men jag vill typ inte. Uuh.
Jag tror inte att jag kan gå NV förresten. Jag älskar NO (yeay för att balansera molekylformler), men matte not so much. Jag har alltid haft svårt för det. Jag har VG, men det finns en stor risk att jag kommer att sänka mig nästa termin. Ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0