Hejhej

Det var asnajs hos Angelica. :3
Jag grät som fan när vi såg The Notebook, den är ju helt underbar! Noah ♥ (alla tjejer vill väl ha en Noah? Eller ja. Alla straighta tjejer iallafall, haha)
Jag har ont i bröstet. Alltså inte bröstet- utan bröstet. Typ hjärtat eller lungorna eller whatever, ni fattar, haha. Det blev mycket värre av allt skrattande, hah xD
Gjorde fan ont när jag andades. Det är mycket bättre idag dock! Jag svär på att jag har fått typ fucking hjärtinflammation. Äh. Men har det inte gått över om några dagar tror jag nog att det är bästa att ringa till sjukhuset eller något- för det är väl ändå inte helt bra att ha ont i bröstet flera dagar?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du får hålla koll !! :s iofs låter inte helt normalt att det sitter i så länge.

Börja med att googla det!

2010-12-04 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0