Dream My Days Away

Jag hade en sådan konstig dröm inatt. Den var konstig, men trevlig.
Jag drömde att Broder Daniel var ett band igen, och jag var på deras första konsert sedan Way Out West 2008. Det var inomhus, i ett ganska litet rum. Det var ganska mysigt där, faktiskt, med varmt ljus och väldigt mycket trä överallt. Det var trägolv, och scenen var gjord i samma ljusa trä. Jag tror att tillochmed väggarna var i trä.
Henrik (som ju brukar se ganska... trasig ut) hade fint, rödbrunt hår (som såg väldigt mjukt ut, hehe. Tänk Gerard Way i Desolation Row-videon) och en randig skjorta. Så skumt att "se" honom så, haha. Han verkade vara så glad, också ♥

Det var en superbra dröm- jag hoppas att jag drömmer någonting liknande inatt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0