Baeera masse skitsnack

What's crack-a-lackin' baby?
Vi var på någon grej idag med skolan. Vi pratade om hur man gör film. Det var väldigt basic grejer så vi kunde ju liksom redan allt det där. Inser ni hur mycket film man kollar på egentligen? Man blir ju värsta proffset.
Joel Kinnaman är så jävla snygg förresten. Stört hur de kunde göra honom så sliskig i Arn, när han är så snygg.
Iallafall. Sitter med svenskan, ska lämna in lite papper imorgon. Åååh, vi har håltimme första lektionen, för att kompenseras för att vi slutade mycket senare idag än vad vi brukar göra på tisdagar. Niiice.
När jag har lämnat in de där papprena och gjort klart en teckning på bilden så är jag klar med allting den här terminen. Så skööönt. Vi ska få tillbaka NO-proven imorgon, kom jag på nu. Uuuuh, jag är nervös :(
Näe, hörrni. Nu ska jag tvätta lite kläder, allting är smutsigt. Jag måste bli klar med svenskan, och jag måste ta en dusch. Och jag måste se på Desperata Hemmafruar. Jag kommer att hänga med sådär för jag har missat några avsnitt, p.g.a. allt pluggande. C'est la vive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0